Kaip pastebėjote iš puslapio pavadinimo, šis projektas skirtas visiems, besidomintiems gėlavandene bei jūrine akvariumininkyste. AQUARIUM.LT forumas sukurtas, gyvena ir auga savo lankytojų "aqua-ligonių" pagalba. Jūs visada laukiami ir galite prisidėti prie forumo gyvenimo, pasidalinti savo patirtimi, nuomone. Nepriklausomai nuo to, ar Jūs tik svajojate apie jūrinį akvariumą, ar Jūs turite jų kelis, šis forumas Jums atvertas. Savo patirtimi galite pasidalinti rašydami straipsnius bei dalyvaudami forume. Iškilus klausimams ar nesusipratimams, kreipkitės i pačius aktyviausius. Tad "aqua-ligoniai" visų Lietuvos kraštų, junkitės!
Užsiregistruokite, kad galėtumet naudotis visais puslapio ištekliais: rašyti į forumą, vertinti kitus forumo dalyvius, naudotis asmeninėmis žinutėmis, keisti savo būseną, rašyti bei skaityti straipsnius, valdyti savo profilį ir dar daug visko. Jeigu jau turite savo profilį, prisijunkite čia - kitu atveju užsiregistruokite jau dabar!

Nauja internetine Parduotuve ZooCentras
#23
Parašyta 2013 Vas 02 - 10:53

#25
Parašyta 2013 Vas 04 - 09:41

#27
Parašyta 2013 Vas 04 - 11:16

#28
Parašyta 2013 Vas 04 - 11:42

Man irgi panašu. Nežinau kokias nuotraukas atsiuntė, bet jei tas kur buvo straipsnyje tai ten nieko neįrodo. Net iš draudimo būtu sunku tikėtis kompensacijos su tokiomis nuotraukomis. Mano galva jei kam nors taip atsitiktų kaip minėtam piliečiui turbūt reikėtų nufilmuoti visą procesą, bei nuostolius ir iškart skambinti pardavėjui, kad atvažiuotų. Aišku ar pardavėjas važiuos čia kitas klausimas. Jeigu susitari, kad atvažiuos tarkim po trijų valandų tai akvariumą gali palikti varvantį truputį, tik išvalyti vandenį ir naują surinkti. Ir tada jam atvažiavus gali jau ten aiškintis. Dabar: labas, duok pinigų, nes eisiu į teismą...:D :DPanasu i santazavima..
#29
Parašyta 2013 Vas 04 - 12:38

#30
Parašyta 2013 Vas 04 - 13:09

Asmeniskai tu(tavo firma) esi SAUNUOLISAukstas aptarnavimo lygis ir ttt.Dziaugiuosi kad tokiu parduotuviu lietuvoj yra.SekmesPirkejai isivaizduoja kad pardavejas tuoj pat privalo vaziuoti ir apziureti... Ypatingai jei tai Sv. Kaledu diena... :) Tikriausiai visi mano kad pardavejus finansuoja Europos sajunga ir jie nemoka nei uz benzina nei uz ka, o tik parazituoja klientu saskaita. Esame nekarta per savo praktika vaziave pas klientus ir kaip visada apziurejus ir parodzius pirkejui priezastis buvo atsakymas “oi, neuzsukome… :whistle: oi, neuzmoveme… :whistle: nepaziurejome… :whistle: atsiprasome… :evil:” Dazniausiai pirkejai „pasigyria“ neigiama patirtimi ir visai nesigiria kai pardavejas apkeicia preke, grazina pinigus ar suremontavus preke prideda dovanu...Mano manymu kiekvienas turi daryti savo darba. Gamintojas-gaminti, pardavejas-pardavineti, draudimas-drausti ir rupintis irodymu surinkimu, zalu atliginimu ir etc., o pirkejas ivertinti rizika ir atsakomybe susieta su akvariumo eksploatavimu.
#31
Parašyta 2013 Vas 04 - 14:32

Tamsta 100% teisus,..., būtumėt, ... jei ne principas, kad klientas visada teisus :) Gal esat ir vienas geriausių jūros prekių specialistų / pardavėjų Lt (o gal ir ne tik?), bet požiūrio į klientą klausimu reikėtų taip pat siekti būti geriausiu :)Taigi pažiūrėkim pirkėjo akimis - nusipirko gerą daiktą, įsirengė, ir bac...Namie akvariumas ne tik akvariume, skambina pardavėjui, o jis netiesiogiai pasiunčia toli toli..), ir dar po to forume paaiškina, kodėl:1) Man Kalėdos2) Jūsų daug, o aš vienas3) Jus patys kalti:) Ko reikia pirkėjui:1) Kad nebūtų bėdų,2) Jei atsitiko bėda, kad būtų pagalba, arba bent jau supratimasJei bent kiek kitaip būtumėt pabendravęs su klientu, būtumėt pasidaręs gerą reklamą, o ne atvirkščiai :)Čia tik mano asmeninė nuomonė, nepretenduoju į absoliutų teisingumą B)...
#33
Parašyta 2013 Vas 04 - 15:42

Na po tokiu laisku turinio bet kuriam butu sunku pademonstruoti ta supratima, o pagalba... nuo pardavejo iki pirkejo yra kazkoks atstumas. Juolab sako kad dazniausiai buna......oi, nezinojau ir tt. Mazdaug suvokiate, kad kokie langu ar duru specialistai puikiai ikainuoja toki "OI". Jei Zoocentras neteikia tokios paslaugos, nemanau kad privaletu tai daryt, o dovaneliu irgi nera numatyta, taciau tai tik demesio demonstravimas klientui. Zinoma tai menkniekis, bet vaikai ko gero apsidziaugia jei tetis nupirko sau "zaisla" ir kliuvo jam saldumynas :)Tuo nenupirksi kliento, bet poziuris i klienta labai pozityvus. Kazkodel del ivykusio incidento pirkejas net per nago juodyma nejaucia savo kaltes, nors irenginiu naudojosi jau keleta menesiu :) Man ta aplinkybe labai keistai skamba. Tiesiog bandymas isspaust is kitu. Visu pirma netinkamai uzfiksuotas ivykis, nezinia dar ar tikrai reaktorius nejudedamas galejo sprogt, ko pasekoje bandoma issireikalaut garsiai rekiant. Su turima medziaga su juo ilgiau sutiks bendraut tik advokatas, kuris ji pati ir "patures" :Dtaip bus sukurtos kelios laikinos darbo vietos Lietuvoje, tiriant toki "rezonancini" ivyki :DPirkejo pirmas laiskas, gruodzio 25d., 11:43: Laba diena, Prieš tris mėnesisu pirkau iš jūsų Aquatic Nature - Tornado, CO2 reaktorių. Po neilgos eksploatacijos trūko apatinis užsukamas dangtelis.Patyriau nemažai finansinių nuostolių dėl išsiliejusio ~200 litrų vandens.Dėl nuostolių atlyginimo kreiptis pas jus ar pradėti teisminę procedūrą?Po susirasymo pirkejas atsiunte skaicius:Laba diena,Grindų keitimo išlaidos bei žalos atlyginimas pirmame namo aušte užlietam butui sudarytų 5400 litų.Šioje sumoje neitrauktos kambario, kuriame bus keičiamos grindys iškraustymo išlaidos.Best regards…
#34
Parašyta 2013 Vas 04 - 15:50

kaip isivaizduojate toki pokalbi?del reklamos tai taip: bet kokia reklama yra gerai :)tele2 ar bites reklama, tai bek nuo TV, bet ja kuria psichologai mums, ty ziurovams :)[b]Jei bent kiek kitaip būtumėt pabendravęs su klientu, būtumėt pasidaręs gerą reklamą, o ne atvirkščiai :)Čia tik mano asmeninė nuomonė, nepretenduoju į absoliutų teisingumą B)
Žinutė redaguota: Arnis klp, laikas: 2013/02/04 15:51
#35
Parašyta 2013 Vas 04 - 15:57

Taip, esu šį bei tą pirkęs, ir esu patenkintas viskuo, ką pirkau:)Aš išsakiau tik savo nuomonę, ir tai pabrėžiau, todėl nemanau, kad tai nekorektiška, juo labiau tik gero tamstai asmeniškai ir tamstos firmai linkėdamas :cheer: Komentuoju iš to ką žinau, vienos tiesos nėra ir jos nežino niekas...Mano darbovietėje banke ir rimtesnių situacijų pasitaiko - klientas pasirašo, po to teisme įrodinėja (ir kas baisiausia - įrodo!!!), kad neskaitė, nesuprato, ką pasirašo, todėl bankas kaltas. Todėl geriau padaryti viską, kad valdiškose įstaigose nereikėtų tarpininkų ieškoti..Ai, ką aš čia vis apie blogybes, visiems skaitantiems smagios darbo pabaigos ir išsiskleidusių koralų namie :)Nekorektiska komentuoti ir daryti isankstines isvados apie tai ko nezinote... Negaliu pasakoti ir viesinti visu aplinkybiu anksciau laiko... Viska kas priklause is mano puses as padariau ir bendravau...proficus, ar esate pirke www.zoocentras.lt ?
#39
Parašyta 2013 Vas 04 - 19:14

#40
Parašyta 2013 Vas 04 - 21:03

Nelabai suprantu kas cia juokingo ir kodel tamstai uzkliuvo mano zodziai.As niekam nepataikauju ir labai retai ka nors giriu.Su KlaSS pazistamas nesu ir tttP.sJo.... pasaulis issigimsta.Kiekvienas kas tik nori gali replikas laidyti.Ir neaisku ?Turi jisai akvariuma ,neturi?Koki turi ir ttAr siaip sau is neturejimo ka veikti bando kitiem gyvenima trumpintiGeros reklamos pvz prašau žiūrėti žemiau, cituoju:romas: "Asmeniskai tu(tavo firma) esi SAUNUOLISAukstas aptarnavimo lygis ir ttt.Dziaugiuosi kad tokiu parduotuviu lietuvoj yra.Sekmes ":laugh: